Tuesday, May 14, 2013

BiASa ke ni?

Assalamu 'alaikum rasenye macam xde sape yg akan bace ni.

but xpe lah....saje je nak melepaskan cerita

alhamdulillah...hari demi hari aku makin membesar 
kematangan berfikir makin bertambah
kengkadang berfikir d luar kotak..
berstrategi bagai nak menegakkan islam d muka bumi ni 

akhirnye dgn kekuatan berfikir ini..merasakan diri ini tiada erti d dunia...melainkan utk allah n utk buat kerja2 allah. 

ya allah...aku merasa diriku telah melampau
aku tiada nafsu terhadap dunia ni...huhu. kenape begini? 

bila mane ade kerja2 dakwah dan tarbiah...aku x malas...dan terus ku kerjakan but bila mane kerja yg melibatkan duniawi....aku jd macam malas....huhu 

na'uzubillah....aku tahu itu penyakit yg perlu ade kesembuhan. please help n guide me ya allah. huhu T-T

0 comments:

Post a Comment

Date and Time

Digital Clock


 

Design by Amanda @ Blogger Buster